-->

12.6.13

Jangan Jadi Selfish.

Assalamualaikum w.b.t,

Taktahu kenapa aku nak letak title ni. Just remind myself, jangan pernah nak jadi selfish. Think twice in rational way before judging others. Biarlah. Mungkin aku belum tiba masa untuk bagi komitmen yang terbaik.

  Komitmen ada study ni pun aku dah penat otak memikirkan. Malaslah nak fikir komitmen lain. Aku masih mentah. Masih jauh perjalanan. Jalan sebagai mahasiswi yang penuh liku baru bermula. Dengan izin Allah, InsyaAllah, segalanya dipermudahkan.

 Aku cuma ada Allah. Cuma kasih sayang dia. Bila rindu bertamu buat insan yang aku sayangi, hanya doa sebagai pengubat rindunya. Cuma Allah yang menyampaikan kerinduan aku buat insan yang jauh dimata. Apapun, doa buat keluarga, kawan kawan dan insan yg aku sayangi, tak pernah lepa dari setiap sujud aku. Selamanya. InsyaAllah.


Wallahualam
Goodbye, Adiosa.

Copyright© All Rights Reserved syahirahizzati.blogspot.com